Locatie nunta / botez

Sala de nunti Romanița

Printează

Romanița Events este gazda voastră pentru nuntă, botez sau orice alt tip de eveniment

Sala Silver este locația perfectă pentru un eveniment intim si cochet. Restaurantul hotelului imbina eleganta cu bunul-gust și are o capacitate de 150 locuri. Meniul festiv impresionează cele mai rafinate gusturi.

În zilele călduroase de vară, petrecerea poate fi organizată în aer liber, deoarece restaurantul are deschidere spre piscină.

Sala Gold prin personalitatea sa distinctă, îmbogățește experiența dumneavoastră. Cu o capacitate de 350 de persoane, vine în întâmpinarea evenimentului unic și momentului special pe care îl visați. Cu un design modern, culori plăcute și servicii excepționale, Sala Gold are efectul de a-i bucura și pe cei mai pretențioși invitați.

Sala Diamond a fost inaugurată la începutul anului 2017 și a adus orașului Baia Mare un plus de eleganță și rafinament. Vă punem la dispoziție experiența noastră în combinație cu cea mai spectaculoasă sală de evenimente. Dorim ca evenimentul dumneavoastră să fie unul cu adevarat memorabil.

Fie că doriți să organizați un eveniment de amploare sau doriți să oferiți invitaților dumneavoastră un cadru puțin mai restrâns, sala Diamond este locul potrivit! Are o capacitate de 800 de locuri, cu posibilitatea de separare în două săli a câte 400 de locuri fiecare. Indiferent de alegerea dumneavoatră, vă garantăm că veți avea parte de o experiență de neegalat.

Bucatarii si ospatarii nostri sunt atent pregătiți pentru a fi la înalțimea aspectului deosebit al sălilor. Preparatele culinare și serviciile noastre sunt prefectionate pana la cele mai mici detalii. Toate aceste servicii ies în evidență prin reușita evenimentului dumneavoastră. Pentru rezervări sau alte informații, vă rugăm să ne contactați.

Informatii sala

Despre sala de evenimente (botezuri,zile de nastere, majorate, seri tematice, orice alt tip de festivitati)

  • Care este capacitatea sălii de evenimente ?
    Romanița Events are o capacitate între 150 - 800 persoane.
  • Care este suma care trebuie plătită în avans pentru nunta / botez?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Se plătesc suplimentar personal chelnerii, bucătarul, responsabilii de curățenie?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Câți ospătari asigurați pentru invitați?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Până la ce oră se poate sta la eveniment?
    Evenimentele pot fi organizate pana dimineata la ora 6:00
  • Se poate organiza nunta de zi si de noapte ?
    Putem organiza evenimente de zi si de noapte
  • Cum se face accesul in sala? (direct, pe scari, etc)
    Accesul în sală se face direct.
  • Există o terasă? Este inclusă în preț sau se plătește suplimentar?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Pe jos este mochetă, parchet, gresie, altceva?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Dimensiuni ring de dans?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
Decor
  • Asigură sala și decorul? (fețe de masă, huse de scaun, aranjamente florale pe mese/prezidiu)
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Se poate decora cu terți?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Mesele sunt rotunde, pătrate sau dreptunghiulare?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Câte persoane încap la o masă?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
Meniu
  • Care este prețul meniurilor?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Poate meniul să fie adaptabil? (meniuri vegetariene/posibile intoleranțe ale invitaților)
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Câte meniuri în plus pot fi asigurate?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • În cazul în care unii invitați nu mai vin la eveniment, se plătește întreg meniul sau doar aperitivul?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Care este data limită până la care numărul final de meniuri poate fi modificat?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Cafeaua / apa plata / apa minerala sunt incluse in meniu?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Băutura se achiziționează de la local sau se poate aduce din exterior?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Exista posibilitatea amplasarii unui Cocktail Bar?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Candy Bar-ul poate să fie asigurat de sală? Se poate aduce din exterior?
    <strongPentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
Altele:
  • Exista parcare suficienta pentru invitati?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • DJ-ul este impus de către sală sau se poate aduce din exterior?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Sunt posibilități de cazare în apropiere?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.
  • Cum se procedează în cazul în care se anulează evenimentul?
    Pentru aceste informații vă rugăm să ne contactați.

  • Adresă Strada Europa, nr. 95, 430002, Recea, Maramures, Romania