fbpx
Locatie nunta / botez

Sala de nunta Euro House

Printează

Sala de evenimente Euro House este gazda voastra pentru nunta, botez sau orice alt tip de eveniment

Vă invităm să intrați in noua noastră sală de evenimente. Aceasta este aranjata pana la ultimele detalii pentru evenimentul pe care urmeaza sa il celebrati.

Daca vă căsătoriți si vreți o nuntă reusita, fara cusur, sala de nunta Euro House se ridica la standardele inalte dorite de dumneavoastra.
Iar daca aveti un botez sau o zi de naștere de sarbatorit, aici veti gasi un decor luxos si cald. Vă garantam ca veti avea parte de tot confortul de care aveți nevoie.

Preparatele culinare sunt in perfecta armonia cu ambianta, iar invitatii vor avea cele mai placute amintiri de la evenimentul dumneavoastra. Pentru rezervări șau alte informații, ne puteti suna oricand.

Informatii sala

Despre sala de evenimente (botezuri,zile de nastere, majorate, seri tematice, orice alt tip de festivitati)

  • Care este capacitatea sălii de evenimente ?
    Sala de evenimente are o capacitate de 300 persoane
    Sala din restaurant are o capacitate de 100 persoane.
  • Care este suma care trebuie plătită în avans pentru nunta / botez?
    Avansul pentru nunta porneste de la 500lei, iar pentru lunile iulie si august ale anului, avansul este de 1000 lei
    Avnsul pentru botezuri si alte evenimente este de 300 lei.
  • Se plătesc suplimentar personal chelnerii, bucătarul, responsabilii de curățenie?
    Nu se platesc suplimentar chelnerii,bucatarii si persoanele pentru curatenie.
  • Câți ospătari asigurați pentru invitați?
    Asiguram un ospatar pentru 30 invitati.
    Suplimentar asiguram barmanul.
  • Până la ce oră se poate sta la eveniment?
    Evenimentele pot fi organizate pana dimineata la ora 6:00
  • Se poate organiza nunta de zi si de noapte ?
    Putem organiza evenimente de zi si de noapte
  • Cum se face accesul in sala? (direct, pe scari, etc)
    Accesul in sala se face de la parter,direct din parcarea localului
  • Există o terasă? Este inclusă în preț sau se plătește suplimentar?
    Avem amenajat un spatiu pentru retragere, printr-un cort atasat de sala de evenimente. Aici se poate sta la masa si discuta.
  • Pe jos este mochetă, parchet, gresie, altceva?
    Sala are pardoseala din gresogranit, de culoare gri / bej.
  • Dimensiuni ring de dans?
    In functie de spatiul ocupat cu mesele, ringul de dans este intre 50 si 80mp.
Decor
  • Asigură sala și decorul? (fețe de masă, huse de scaun, aranjamente florale pe mese/prezidiu)
    Asiguram decor canstand in huse si fundita pe scaune, vaza cu lumanare simpla, fara flori, masa de prezidiu simpla fara flori si alte aranjamente
  • Se poate decora cu terți?
    Da
  • Mesele sunt rotunde, pătrate sau dreptunghiulare?
    Majoritatea meselor sunt rotunde si patrate mari frantuzesti, in zonele unde arhitectura salii o cere.
  • Câte persoane încap la o masă?
    Mesele rotunde pot fi cu 8, 10 sau 12 invitati, iar masele patrate de 12, 14, 16 sau 18 invitati.
Meniu
  • Care este prețul meniurilor?
    Pretul unui meniu de nunta este variabil in functie de numarul invitatilor si de meniul ales El incepe de la 130 lei pentru un meniu simplu format din cinci feluri de mancare, gustare rece, gustare calda, ciorba, fiptura si sarmale, bonus apa minerala, apa plata si cafea la liber. La pretul de 185 lei, oferim bauturi alcoolice si racoritoare.
    Pretul unui meniu de botez este cuprins intre 70 lei si 90 lei.
    Pretul unui meniu pentru majorat este de 70 lei.
    Pretul unui meniu de onomastica incepe de la 60 lei si poate creste pana la 100 lei, in functie de preparatele alese.
  • Poate meniul să fie adaptabil? (meniuri vegetariene/posibile intoleranțe ale invitaților)
    Meniul poate fi adaptabil la meniul vegetarian si alte meniuri de regim.
  • Câte meniuri în plus pot fi asigurate?
    Asiguram 20 de meniuri suplimentare pentru nunti. Pentru alt tip de eveniment, asiguram intre 5 si 10 meniuri in plus.
  • În cazul în care unii invitați nu mai vin la eveniment, se plătește întreg meniul sau doar aperitivul?
    In aceasta situatie se plateste meniul intreg, insa numarul meniurilor care se comanda poate fi modificat pana in apropierea evenimentului.
    Pentru evenimente mai mici se poate plati doar aperitivul si se pune la pachet.
  • Care este data limită până la care numărul final de meniuri poate fi modificat?
    Cu 3 zile înaintea evenimentului. (ex: daca evenimentul este sambata, pana joi seara se poate modifica numarul final al invitatilor)
    Pentru alt gen de evenimente, limita este de o zi.
  • Cafeaua / apa plata / apa minerala sunt incluse in meniu?
    Da
  • Băutura se achiziționează de la local sau se poate aduce din exterior?
    Nunta - Se poate aduce din exterior.
    Botez - Se poate aduce din exterior
    Majorate sau alte evenimente - Se poate aduce din exterior.
  • Exista posibilitatea amplasarii unui Cocktail Bar?
    Da, putem oferi cocktail bar
  • Candy Bar-ul poate să fie asigurat de sală? Se poate aduce din exterior?
    Candy Bar-ul poate fi adus doar din exterior, dar putem asigura suportul tehnic pentru acesta.
Altele:
  • Exista parcare suficienta pentru invitati?
    Da, detinem trei parcari suficiente pentru capacitatea salii.
  • DJ-ul este impus de către sală sau se poate aduce din exterior?
    Putem recomanda DJ, dar se poate aduce și din exterior
  • Sunt posibilități de cazare în apropiere?
    Dispunem de spatii de cazare asigurate prin hotelul nostru din acelasi corp de cladire cu sala. Oferim reduceri substantiale pentru o camera dubla, la pretul de 120 lei / camera / noapte.
  • Cum se procedează în cazul în care se anulează evenimentul?
    In cazul in care se anuleaza nunta sau evenimentul, se pierde avansul dat. Daca se anuleaza cu 6 luni inainte, se poate reprograma pentru o alta data.

  • Adresă Baia Mare, Bd. Independenței nr. 34